miaMICKEYsengget

Tuesday, November 27, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Benda yang sama ajeee -,-

27-11-2012 keyh harini kau ulang lagi perkataan Putus dengan aku. haritu janji tanak ulangi perkataan tuh lagi. Tahu kan cakap tuh adalah satu doa, so sebelum kita bercakap tuh fikir lahh dulu. kalau 10 kali kita asyik cakap benda yang sama, i-allah, Allah akan makbul kan cakap kita tuh. ke kau mmg nk sangat putus dengan aku nih? dan harini kau still maki aku. aku tak faham aa, setiap kali gaduh sekarang nih mesti kau akan maki maki aku. dulu kau tade mcm nih. tapi knpe skrg perangai kau berubah begitu teruk. Haritu time akak kau kawen, ingat tak kau ckp ape dengan aku? kau ckp "skrg baru aku nk nmpk perangai buruk kau". tuh yang kau cakap kt aku, tapi skrg nih perangai kau lagi lagi bertambah buruk dari aku, kau sedar tak tuh? kau takan pernah sedar sebab bagi kau, kau semua nya betul. 

Ibu ayah, maaf kan adek sebab buat ibu dan ayah malu untuk kali kedua. Adek dengan Ajai dah tade ape ape lagi. bukan adek yang putus kan tapi Ajai. Adek minta maaf sangat sangat sebab buat ibu dan ayah malu lagi sekali sebab adek :(


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction