miaMICKEYsengget

Wednesday, October 10, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hye awak :(

hi awk :) masuk harini dhh dua hari saya tak dengar suara awk. hm rindu awk sangat tauu. awk lah buat perangai sape suro. cuba kalau awk ekut cakap saya haritu, blek terus blek tayah singah kemana mana, tayah keluar, lepak ape semua tayah!! kalau tak, tak jadi mcm nih. kan saya dhh ckp mlm tuh, hati saya tak sedap. mybe benda nih kot nk belaku, hm tapelaaa perkara nk belaku kann sape yang tahu. esok saya kena teman kakak awk pegi balai, mama awk suro. awk awk, saya tak tahu dhh nak ckp mcmne dengan awk nih lagi supaya jadi orang. haritu dhh leklok awk kje, dhh jadi punn orang. tapi bila awk jumpa kekawan awk kenape mesti beubah perangai lama awk blek? awk, bila nak beubah nih? kenape awk lambat sangat nk matang fikir masa depan awk? kesiann wak, diri awk tuh. kesiannn zaman remaja awk kalau awk tak jaga betol betol. awk awk, awk tahu tak? dalam banyak banyak zaman, zaman remaja lahh yang paling best, paling indah. kenape saya cakap mcmtu? sbb zaman remaja nih lah kita baru nk kenal dunia. tapi kalau kita salah guna kan zaman remaja kita, masa depan kita gelap wak. saya tanak masa depan org yang saya syg gelap!! tak salah kalau sekali sekala kita nk enjoy. tak salah! tapi kena lahh ingat ingat skett enjoy tuh jgn sampai makan diri kita sendiri. and yang paling best dalam zaman remaja nih juga kita belajar erti cinta Hahahaha k yang nih tak perlu tahu. tak penting sangat. yang penting sekarang nih saya nk tengok awk beubah, boleh? boleh sayang? k good boy kalau boleh beubah utk masa depan awk, utk saya dan juga utk hubangan kita. semoga Allah permudahkan perjalanan hidup awk, AMIN :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction