miaMICKEYsengget

Monday, October 8, 2012 ? 0 Atashinchi ?
D A T I N G !

7-10-2012 ---> okay entry aku kali nih nak bercerita pasal suka dan duka aku bila dating besama yang tesayang muhammad faizal :) harini kita kua besama. Fuhhh! sumpah penat gila. tapi sumpah aku sedih sangat sebab penat tuh mcm tak bebaloi :( Tapi tape banyak lagi masa, next week kita boleh keluar lagi. tapi pasti kan bila nak keluar tuh duet mencukupi. sebab senang ape yang kita nak beli semua nya dapat. mcm tadi. walaupun ape ape yang saya nak dari awk tadi cuma bagi tahu aje. Actually, saya segan bila awk tanya saya nak ape, ape lagi yang tak cukup. sumpah segan gila. sebab selama saya hidup saya belom penah minta ape ape dari seorang yang benama Lelaki. kecuali family saya lahh. saya nak ucapkan terima kasih banyak banyak dengan awk sebab telah bahagia kan saya pada harini. mungkin kalau saya tak tolak ajak kann awk pegi kota mandi air terjun mungkin tuh lagi menbahagia kan saya. tapi tapelaa, mybe tade rezeki kita kan, walau mcmne pun saya bahagia dapat keluar dengan awk, dapat tengok muka awk 1 harini :) thanks sayang ku Faizal. yang perlu awk tahu harini saya seronok dapat tengok awk ketawa bedekak bedekak kt dalam movie tuh. dahh lama saya tak nmpk ketawa awk mcm tuh. sampai kena tutup mulut dari saya Haha dan saya seronok sebab dapat tengok awk shopping dengan duet gaji awk. saya harap sangat duet tuh dtg dari titik peluh awk dan yang halal. ingat sayang, duet gaji awk tuh hanya utk awk. jgn susah susah beli kan ape ape utk saya. kalau nak beli kan utk saya, pastikan keperluan awk cukup. bila dhh cukup baru lahh fikir utk beli kan something utk saya. dan jgn lupa, bagi mama duet gaji awk, utk mama rasa walaupun tak banyak asalkan ikhlas, right? dan juga jgn membazir, simpan skett duet dalam bank utk masa dpn kita nanti :) tadi time nak balek hati saya berat sangat nak lepas kan awk pergi. saya tak tahu lah kenapa. tiba tiba perasan tuh jadi rindu, padahal kita sebelah sebelah jee kereta. baru bepisah jarak nya hanya sedikit saya dhh rindu bagai dengan awk, apa lagi bila dhh jauh. aduhaii.... awk, jaga diri k? saya tade disisi awk utk jaga awk, tp percaya lah saya selalu ade dlm hati awk menemani awk ketika awk happy, sunyi, bosan, susah dan juga sedih :) awk pun jgn lupa makan ubat tau bia penyakit tuh cepat sembuh, saya akan doa kan awk semoga sihat selalu, i-Allah dan juga kurang kan hisap rokok yee sayang. okay lahh sampai sini saje entry saya kali nih. ade masa saya update lagi. kbye. meloveyou so muchhh muhammad faizal bin jamal :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction